Jdi na obsah Jdi na menu

Katolíci, vraťte se domů!

come-home.jpgO letošních Vánocích se v televizi objeví spot, který má oslovit odpadlé katolíky a pozvat je zpátky domů. Bude to jednominutové pozvání k návratu do farního života a k poznávání Církve. Poběží od 16. prosince do 8. ledna, celkem 400krát. Spot připravila iniciativa „Katolíci, vraťte se domů!“ Spot je dvojjazyčný a bude ho vysílat více než 8 stanic jako reklamu v diskusních a zpravodajských pořadech. Organizace Catholics Come Home oznámila, že v síti amerických televizních společností proběhne evangelizační kampaň. Bude vysílána v hlavních vysílacích časech od poloviny Adventu a skončí po Vánocích.

Tato iniciativa si klade za cíl oslovit 250 milionů televizních diváků ve více než 10 000 amerických měst a v každé diecézi Spojených států.

„Tato inspirativní poselství jsou sponzorována 30 tisíci katolickými rodinami, které chtějí pozvat své sousedy, příbuzné a spolupracovníky na největší setkání rodin v moderní historii,“ řekl zakladatel organizace Catholics Come Home Tom Peterson.

Pořady této kampaně upozorňují na krásu a historii katolické církve. Zmiňují katolickou tradici modlitby, pomoci chudým a působení v oblasti vzdělávání.

„Pokud jste mimo Církev, vraťte se domů do své farnosti a ještě dnes navštivte webové stránky CatholicsComeHome.org,“ vybízí pořad, který bude k dispozici v angličtině a ve španělštině, bude vysílán stanicemi CBS, NBC, Univision, TBS, USA, TNT, CNN, Fox News a dalšími. Objeví se v reklamních blocích u pořadů, jako jsou 60 Minutes, NCIS, NBC Nightly News, The Today Show, Late Night with Jay Leno, The O'Reilly Factor, u významných sportovních přenosů a vysoce hodnocených situačních komedií.

Organizace doufá, že inspiruje alespoň milion katolíků k návratu do místních farností. Od roku 2008, kdy začala její mediální kampaň, se v místech, kde se objevily obdobné pořady, zvýšila návštěvnost mší v průměru o 10 procent a organizace přivedla zpět do církve 300 tisíc lidí.

Celý článek najdete na serveru Res Claritatis.